Actieve onderwerpen Ledenlijst Zoeken |
|
| |
| Vragen | |
| |
|
| Schrijver | Bericht |
|
rapsodieke
Newbie
Lid geworden: 16 Juni 2006 Lokatie: Belgium Online status: Offline Berichten: 1 |
![]() Onderwerp: tajineGeplaatst op: 16 Juni 2006 om 13:38 |
|
hallo,
heb onlangs een tajine cadeau gekregen, en zou nu graag hééél véééél lekkere recepten daarin uit proberen. Kunnen jullie mij recepten bezorgen? Alvast bedankt |
|
|
rapsodieke
|
|
IP gelogd |
|
|
Willibald59
Newbie
Lid geworden: 09 Juli 2010 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 3 |
![]() Geplaatst op: 09 Juli 2010 om 20:47 |
|
Hallo Rapsodieke,
We zijn inmiddels 4 jaar verder. Heb je al wat gevonden? Ik kreeg hem van mijn broer, met kookboekje en al ! [die had hem nooit gebruikt, was een kerstgeschenk vasn zijn werkgever] Eerlijk gezegd heb ik hem ook nog niet gebruikt, maar wel de recepten. Overigens schrijf ik het zelf als Tazjine, want dat is de manier van uitspreken. Andere schrijfwijze is Tagine, wat voor Frans-taligen natuurlijk gelijkkomt.
Groeten Willem |
|
IP gelogd |
|
|
||
Spring naar forum |
je kan geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan geen antwoorden plaatsen in dit forum je kan geen berichten verwijderen in dit forum je kan geen berichten bewerken in dit forum je kan geen enquêtes creëren in dit forum je kan geen stemmen in enquêtes in dit forum |
|